ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
به نام خدا
با عنایت به ضرورت واهمیت فراگیری اصول طبقه بندی و تعیین تعرفه کالاهای وارداتی در گمرکات و اینکه ورود کالاهای جدید به بازار و حذف بعضی از کالاها که حجم مبادلات آنها در مقیاس جهانی دائماً دستخوش تغییر و اصلاح می باشد ، آموزش و اطلاع از آن را امری اجتناب ناپذیر نموده است ، لذا به آگاهی ترخیص کاران ، کارگزاران گمرکی ومدیران وکارمندان بخش بازرگانی در شرکت های تجاری و صنعتی می رساند :
موسسه ایرانیان صاعد در نظر دارد سمیناری آموزشی به عنوان(( آشنایی با اصول طبقه بندی کالا در نمانکلاتور سیستم هماهنگ )) با مشخصات زیر برگزار نماید .
سرکار خانم مریم نصرتی - کارشناس ستاد اجرایی نظام گمرک یکپارچه نوین
نشریه گمرک شماره 634 ص9
مدیریت دانش ، مدیریت دانایی یا مدیریت اندوخته های علمی در دسترس قرار دادن نظام مند اطلاعات و اندوخته های علمی است ، به گونه ای که به هنگام نیاز در اختیار افرادی که نیازمند آنها هستند ، قرار گیرد تا آنها بتوانند کار روزمره خود را با بازدهی بیشتر و موثرتر انجام دهند . مدیریت دانش شامل تعدادی استراتژی و راهکار برای شناسایی ، ایجاد ، توزیع و تطبیق بینش ها و تجارب در سازمان می باشد . برنامه اجرایی مدیریت اندوخته های علمی بر این دو جزء اصلی بنا می شود :
1 – فرآیندهایی که این اندوخته ها را مدیریت می کنند
2 – ابراز و تمهیداتی که دسترسی به این سرمایه های علمی را آسان می کنند