دپارتمان امور  گمرکی موسسه حقوقی ایرانیان صاعد
دپارتمان امور  گمرکی موسسه حقوقی ایرانیان صاعد

دپارتمان امور گمرکی موسسه حقوقی ایرانیان صاعد

مرکز تخصصی امور حقوقی گمرکی

اطلاعیه


به نام خدا


با عنایت به ضرورت واهمیت فراگیری اصول طبقه بندی و تعیین تعرفه کالاهای وارداتی در گمرکات و اینکه ورود کالاهای جدید به بازار و حذف بعضی از کالاها که حجم مبادلات آنها در مقیاس جهانی دائماً دستخوش تغییر و اصلاح می باشد ، آموزش و اطلاع از آن را امری اجتناب ناپذیر نموده است ، لذا به آگاهی ترخیص کاران ، کارگزاران گمرکی ومدیران وکارمندان بخش بازرگانی در شرکت های تجاری و صنعتی می رساند  :

موسسه ایرانیان صاعد در نظر دارد سمیناری  آموزشی به عنوان(( آشنایی با اصول طبقه بندی کالا در نمانکلاتور سیستم هماهنگ )) با مشخصات زیر برگزار نماید .


ادامه مطلب ...

سخنان سودمند

سرکار خانم مریم نصرتی - کارشناس ستاد اجرایی نظام گمرک یکپارچه نوین

نشریه گمرک شماره 634 ص9


مدیریت دانش ، مدیریت دانایی یا مدیریت اندوخته های علمی در دسترس قرار دادن نظام مند اطلاعات و اندوخته های علمی است ، به گونه ای که به  هنگام نیاز در اختیار افرادی که نیازمند آنها هستند ، قرار گیرد تا آنها بتوانند کار روزمره خود را با بازدهی بیشتر و موثرتر انجام دهند . مدیریت دانش شامل تعدادی استراتژی و راهکار برای شناسایی ، ایجاد ، توزیع و تطبیق بینش ها و تجارب در سازمان می باشد . برنامه اجرایی مدیریت اندوخته های علمی بر این دو جزء اصلی بنا می شود :

1 – فرآیندهایی که این اندوخته ها را مدیریت می کنند

2 – ابراز و تمهیداتی که دسترسی به این سرمایه های علمی را آسان می کنند

بسیاری از سازمان ها به این نتیجه رسیده اند که برای عملکرد موثر در اقتصاد امروز ، تبدیل شدن به یک سازمان دانش محور ضروری است . اما صرفاً تعداد اندکی از آنها به درستی می دانند که دانش محور شدن به چه معناست و یا چگونه می توان تغییرات لازم برای دانش محور شدن را انجام داد .