دپارتمان امور  گمرکی موسسه حقوقی ایرانیان صاعد
دپارتمان امور  گمرکی موسسه حقوقی ایرانیان صاعد

دپارتمان امور گمرکی موسسه حقوقی ایرانیان صاعد

مرکز تخصصی امور حقوقی گمرکی

در ارتباط با مراسم برگزار شده به مناسبت روز جهانی گمرک

 

جناب آقای دکتر صالحی ، مدیر عامل محترم موسسه ایرانیان صاعد

با سلام

    احتراماً ، در ارتباط با مراسم برگزار شده به مناسبت روز جهانی گمرک و در آستانه ولادت پیامبر اعظم ( ص) و تبریک و تهنیت به امت اسلام ، بدینوسیله به استحضار می رساند :

دپارتمان امور گمرکی موسسه ، اعلام می دارد که....

 

....مراسم یاد شده در جوی کاملاً دوستانه و پرنشاط برگزار گردید و به دلها و دوستیها که در اثر بریدن از سازمان و بازنشسته شده پژمرده شده و از هم فاصله گرفته بودند طراوت بخشید و تجدید دیدار و خاطره شد . بی  مناسبت نیست اگر بگوئیم این اقدام با ارزش اگر بی نظیر نباشد کم نظیر است .

اقدامی که رده های مختلف سازمان اعم از مدیران ارشد ، مدیران میانی ، مدیران پایه ، کارشناسان و کارمندان که قبل از بازنشسته شدن در جایگاه های مختلف انجام وظیفه می نمودند را در محفلی دوستانه به گرد هم جمع نموده و فضایی پر نشاط و دوستانه ای فراهم آورده که در آن فضا دیگر مافوق و مادون مطرح نباشد و فقط یک گردهم آیی مطرح باشد و آنهم در جوی دوستانه  و همه با یک چشم و با یک عنوان آنهم عنوان بازنشسته و در این فضا فقط انسان بودن و همکاربودن و دوستی مطرح باشد که اینها خود یک ارزش است و این اقدام یک اقدام ارزشی است . لذا ضمن ابلاغ تقدیر و تشکر مدعوین از موسسه و حضرتعالی به استحضار می رساند که در این گردهمایی موسسه به طریقی ویژه بیش از پیش معرفی گردید و نظرات به گونه ای بود که اشتیاق همکاری و ایجاد پل ارتباطی بین موسسه و جامعه هدف ملموس بود . به هر تقدیر اینجانبان مراتب تشکر را از طرف خود و سایر اعضاء دپارتمان امور گمرکی به حضرتعالی اعلام می داریم .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.