دپارتمان امور  گمرکی موسسه حقوقی ایرانیان صاعد
دپارتمان امور  گمرکی موسسه حقوقی ایرانیان صاعد

دپارتمان امور گمرکی موسسه حقوقی ایرانیان صاعد

مرکز تخصصی امور حقوقی گمرکی

قسمت هشتم: الیاف نسجی و منسوجات

از دیگر خواص عمومی الیاف قابلیت کششی آن می باشد:
هنگامی که الیاف تحت یک نیروی کششی قرار گیرند طول آنها زیاد می شود و برای مدتی این نیرو را به صورت ازدیاد طول و کشش تحمل می کنند ولی اگر نیرو به مرحله ای برسد که الیاف قادر به تحمل آن نباشند مولکول های الیاف از هم گسسته شده و پاره می شوند.

ادامه مطلب ...

مراسم ختم مرحوم غلامعباس زندی

بدینوسیله به اطلاع می رساند: 

مراسم ختم همکار عزیزمان، مرحوم غلامعباس زندی در روز دوشنبه مورخ 13/08/1392 ساعت 15:30 الی 17:00 در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار می گردد.

به یاد شادروان غلامعباس زندی

مرگ تو را باور نمی کنم. به صبح صادقی که در آن خبر پر کشیدنت را شنیدم، به این روز و شب ، که رفتنت را باور نمی کنم . ای دوست، ای مرد، ای مراد چگونه به یک باره از میان ما رفتی .

گریستم برحال خودم که از تو جا ماندم . برحال خودم ، گریستم که دیگر صدای امیدبخش تو را نخواهم شنید. با تو، توفیق نزدیک بود با تو می شد عبور کرد و رسید و پیروز شد.

نام تو را که می شنیدم ، توانم افزون می گشت. کلامت، به صلاح و سعادت رهنمون می شد. تو، دوست بودی، پدر بودی ، همراه و همکار بودی و چه خوب بودی، در شگفتم که آن دل بزرگ در آن سینه کوچک چگونه جای گرفته بود!؟

سنگینی آن ارادة پولادین و بزرگی آن روح را چگونه جسمت تحمل می کرد؟

پدرم؛ یار و یاورم! چه می شود کرد که خواست پروردگار بر این بود. که تو را بدین گونه نزد خویش برد که بازگشت همه به سوی اوست.

تا بر این خاکیم، ذکر نیکی هایت می کنیم و از خداوند رحیم، رحمت و مغفرت برایت درخواست می نمائیم.

خدایت بیامرزاد